niedziela, 28 lipca 2013

Długa przerwa :(

Siemankoooo !!! To ja Ducy !!!Ostatnio nie dodawałam postów , ponieważ raz byłam u babci , a potem u taty ... I jak już wspomniałam ostatnio , nie miałam cierpliwości do internetu babci ... :/ A tata miał jeszcze gorszy , wwwrrrrr....... No więc postanowiłam dodać post. No i jak wam mijają wakacje ? Bo mi dobrze, chociaż cały czas gdzieś wyjeżdżam ^^ Dodaje po prostu taki post (no ale jest) dlatego , że ostatnio nic nie dodawałyśmy :( No ale już jesteśmy w domu , więc posty będą dodawane częściej . Postaramy się codziennie ^^ No więc do zobaczenia jutro ^^ (29-07-2013r.)




                                                               Kochamy Was :* Ducy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Zaobserwowałeś nas? Napisz! Odwdzięczymy się!
Pamiętaj, każdy miły komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Love, Fucy and Ducy <3