środa, 11 września 2013

Dzień jak co dzień

Cześć ;* Ale mi ciepło! Nie chodzi mi o to, że jestem grubo ubrana, bo mam krótki rękawek. Ciepło mi, bo czuję jak moja "działalność" w Internecie staje się popularniejsza i człowieki (xD) interesują się mną, nie obchodzą się ze mną obojętnie. Pod ostatnim postem "20 faktów o mnie" miałam 27 komentarzy! Dla Was, bardziej doświadczonych blogerek może to niewiele, ale to mój rekord i wielki sukces. Uśmiech dla Was:


Patrzyłam w ekran, a nie w kamerkę, więc tak to wygląda :D

Nic ostatnio się nie dzieje. We wtorek byłam z Maxiem u weterynarza, na obcinanie pazurków (Nie chcieliśmy go narażać na ból, obcinając mu samodzielnie) Wcześniej, półgodziny przez wyjściem z psiakiem, byłam w parku z Olisią i macie u niej kilka zdjęć z tego wypadu. Niestety, musiałam wcześnie uciekać, bo w ostatniej chwili przypomniało mi się, że muszę iść do tej kliniki weterynaryjnej. W piątek czeka nas: recytowanie 12-stofowego wiersza, sesja z plusem z matmy i... opowiadanie jakiejś zmyślonej historii na polskim. Dzisiaj na szczęśliwy dodatek mieliśmy kartkówkę i poszło baaardzo dobrze, nawet Ci mniej lepsi ;) mieli piątki. Jutro mamy dwa w-f fakultety, więc mamy zachętę.

W sobotę prawdopodobnie rozpoczyna się mój remoncik ^^ Znam już szczegóły. Miałam mieć łóżko z szufladą i półkami, ale jednak się zdecydowałam na bardziej dziewczęce, podobne do Lucy białe, metalowe, z dokupionym kocem-futerkiem ;3

Czeeeeekam <3, Fucy Adrianna <3

A może po remoncie zacznę nagrywać filmki? ;3 Piszcie <3

1 komentarz:

  1. gratuluję takiej liczby komentarzy :) oby więcej takich niespodzianek :)
    obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Zaobserwowałeś nas? Napisz! Odwdzięczymy się!
Pamiętaj, każdy miły komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Love, Fucy and Ducy <3