sobota, 14 września 2013

I love Autumn!

Hejoo! Kochani moi, jak widzieliście sama Ducy Wam napisała, że nie może często pisać, więc musicie jej wybaczyć, ale jak tylko znajdzie czas napisze Wam coś ciekawego c;
Dzisiaj przyszedł ten czas kiedy się idzie na zakupy! Zaczęłam przygotowywać się na jesień, którą wręcz kocham. Zdecydowanie jesień to moja ulubiona pora roku!
Byłam w Sferze, bo uważam, że jest tam największy wybór i najlepsze sklepy!
W pierwszej kolejności pokażę Wam karmelowe botki (kozaczkiiii!) Kupiłam je w piątek, w Sarnim Stoku, bo w Sferze, w CCC nie było już mojego koloru i rozmiaru. Miałam kupić takie beżowe, ale według mnie były bardziej popielate. Na szczęście nie było tego koloru! Jestem bardziej zadowolona z tego karmelowego.

Sweter House/Jeansy Cubus/ Botki CCC

Pokazałam Wam od razu wszystkie rzeczy! Niestety nie miałam oddzielnego zdjęcia botków, ale i tak to wszystko ładnie wygląda.
W następnej kolejności kupiłam jeansy. Kupiłam je w Cubusie (to chyba mój ulubiony sklep) Tym razem chciałam bardzo ciemne (chcę tak na zmianę) Już dowiedziałam się dlaczego tamte podarły! To były spodnie typu Abbey, czyli z bardzo cienkiego jeansu. Dowiedziałyśmy się tego od ekspedientki, a wcześniej nikt nam nie poinformował c; Tym razem wzięłam Gemma i dwa rozmiary większe (w Cubusie jest inna rozmiarówka spodni. Wtedy miałam W24, a teraz W26. Jestem z nich MEGA zadowolana c;

sweter House

Na samym końcu ruszyłam w poszukiwaniu sweterka "przez głowę". Największy wybór miałam w Housie. Idąc do przymierzalni miałam 4 swetry, w tym 2, które o wiele wcześniej już chciałam. I o dziwo, te wcześniejsze odwiesiłam zanim je przymierzyłam. Były długie jak sukienki, mimo rozmiaru S, a nawet XS! Ten, który wybrałam wypatrzyłam w ostatniej chwili i był taki słodki, że nie mogłam się oprzeć. Biało- różowiutki i się nie oprę. Aż nie chce się zdjąć! ;3


Kto rozczyta? Piszcie ;3
A jak tam Wasze przygotowania na jesień? 
Czekam <3

Love you follower <3 Fucy <3




3 komentarze:

  1. świetny sweter :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    _________________
    Klikniesz proszę ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/09/vintageshop-co-mysle.html (może wygrasz, powodzenia)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog!!
    Ma wszystko czego tak naprawdę szukam!
    Zostanę tu na dłużej!

    Wpadnij jeśli chcesz bp bardzo mi zależy!!!!!!!!!!
    kolorowa1233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Zaobserwowałeś nas? Napisz! Odwdzięczymy się!
Pamiętaj, każdy miły komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Love, Fucy and Ducy <3