niedziela, 15 września 2013

Dzień jak dzień :3

Hei kochani! To ja Ducy :D W tym poście , chciałabym Wam pokazać co sobie ostatnio kupiłam i pokazuje Wam zarazem mój pierwszy outfit ^^ Kupiłam sobie tak :

sweterek 
/chiński market/

buty i jeans-legginsy
/buty CCC jeansy funk'n soul/

A oto outfit :3


Za niedługo będę kręcić filmiki z outfitami lub z codziennego dnia :D


Wzieło mnie na robienie zdjęć :P


Jabłka *.*


Dobra kochani , mam jeszcze jedną sprawę ... Czy moglibyście napisać w komentarzach jak dodać filmik bezpośrednio na bloga ? Bo nie wiemy :< 
Bo my z Fucy musimy robić tak , że dodawać na youtube , a potem na bloga , a zanim to się doda na youtube to 2 godziny mijają ... Byłybyśmy bardzo wdzięczne , gdybyście napisali nam :* 

Piszcie na e-maila , co chcecie zobaczyć na blogu : fucyandducy@gmail.com
Czekamy c:

xoxo, Ducy <3






1 komentarz:

  1. śliczny sweterek *.*
    Obsrwuje i licze na to samo ^^
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Zaobserwowałeś nas? Napisz! Odwdzięczymy się!
Pamiętaj, każdy miły komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Love, Fucy and Ducy <3