sobota, 21 września 2013

Rainy, rainy, finally sunny

Cześć.
Więc szkoła już tak mija monotonnie, ale żyjemy dalej. Cały tydzień lało. Nic się nie chciało robić. Tylko siedzieć w domu i rozmyślać ^^ Przeziębienia przejmują naszą szkołę. Wszyscy po kolei chorują. Mnie dopadło jako drugą, ale nie poddawałam się. Chodziłam do szkoły, z szalikiem, cała w bluzach. U nas w szkole przez te idiotyczne wymogi nie włączą nam ogrzewania, ale w domku to coś innego;3 Ogrzewanie idzie pełną parą, aż nie chce się wychodzić na spacery z Maxiem.

Zdjęcie wzięte z Google, ale ja mam bardzo podobne widoki.


Deszcz już nie przynosi takiej radości jak np. 5 lat temu. Deszcz to tylko mały szczegół był. Biegało się do przedszkola skacząc po kałużach, a przeziębienia to zmartwienia rodziców c;
Lecz po każdym deszczu przychodzi czas słońce. Słoneczko świeci. Nie mocno, nie jest aż tak bardzo ciepło. 
Zauważyłam, że mam mało ciuchów na jesień. Jak widzieliście ten sweter, chyba jeszcze mam takie 2 czarne zapinane, 3 pary spodni, a często brak pomysłu jak to sensownie zebrać. Ostatnio mi było tak zimno, że nawet nie zwracałam jak wyglądam, tylko żeby było mi ciepło c; Na przykład w piątek byłam w czerwonych spodniach i jaskrawej pomarańczowej bluzie. Nawet mi mama powiedziała, że mi to nie pasuję, ale rano, zaspana i nie obudzana ubieram się tak, a później wyglądam tak


Lecz nie zwracam na to uwagi, bo koleżanki się trzęsą z zimna, a ja cieplutko ubrana w bluzę ;)

Niedawno otworzyli niedaleko nas sklep i kawiarnię Mrs. Gugu and Miss Go. Po raz pierwszy wczoraj tam weszłam z koleżanką. Mają naprawdę fajne ciuchy, a ta bluza będzie mi się śnić do końca życia *.*


Jest piękna. Kiedyś na pewno ją kupię, lecz nie teraz. Szczęka opadła na jej widok. ;3

No, słoneczko świeci, ale tęczy nie ma ;c 
Żyjemy!
xoxo ~Fucy



6 komentarzy:

  1. Też uwielbiam rozmyślać jak pada :3. Super bluza♥. Śliczny blog.


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog. :D

    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładna, ładna *_*

    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluza. Śliczny blog :)

    http://wasted--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna bluza ♥ i super blog + obserwuje :*

    http://miki-and-nessy.blogspot.com/ rewanż? :*

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Zaobserwowałeś nas? Napisz! Odwdzięczymy się!
Pamiętaj, każdy miły komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Love, Fucy and Ducy <3